Introduzione:
Vi site mai dumandatu perchè l'autonomia di i veiculi elettrichi peghjura ? A risposta pò esse piattata in a "differenza di tensione" di a batteria. Chì ghjè a differenza di pressione ? Pigliendu cum'è esempiu a batteria cumuna à u litiu-ferru di 48V, si compone di 15 serie di batterie cunnesse in serie. Durante u prucessu di carica, a velocità di carica di ogni serie di batterie ùn hè micca uniforme. Certi individui "impazienti" sò cumpletamente caricati prestu, mentre chì altri sò lenti è tranquilli. A differenza di tensione furmata da sta differenza di velocità hè a principale causa di u fattu chì a batteria ùn sia "completamente carica o scaricata", ciò chì porta direttamente à una riduzione significativa di l'autonomia di i veiculi elettrichi.
Contramisure: U "ghjocu offensivu è difensivu" di duie tecnulugie equilibrate
Di fronte à a minaccia di a differenza di tensione per a durata di a batteria,tecnulugia di equilibramentu di a batteriahè emersu. Attualmente, hè principalmente divisu in dui campi: equilibriu passivu è equilibriu attivu, ognunu cù u so propiu "modu di cummattimentu" unicu.
(1) Equilibriu Passivu: A "Guerra di u Cunsumu d'Energia" di Ritirata cum'è Progressu
L'equilibriu passivu hè cum'è un "maestru di u cunsumu d'energia", chì adutta una strategia di ritirata cum'è prugressu. Quandu ci hè una differenza di tensione trà e stringhe di batterie, cunsumarà l'energia in eccessu di a stringa di batterie di tensione più alta per via di a dissipazione di u calore è altri metudi. Questu hè cum'è mette ostaculi per un corridore chì corre troppu veloce, rallentendulu è aspittendu chì a batteria à bassa tensione "ripigli lentamente". Ancu s'è questu metudu pò in una certa misura riduce u gap di tensione trà e stringhe di batterie, hè essenzialmente un sprecu d'energia, cunvertendu l'energia elettrica in eccessu in calore è dissipendulu, è u prucessu d'attesa prulungherà ancu u tempu di carica generale.
(2) Equilibriu Attivu: Tecnica di Trasportu d'Energia Efficiente è Precisa
L'equilibriu attivu hè più simile à un "trasportatore d'energia", chì adotta strategie proattive. Trasferisce direttamente l'energia elettrica di e batterie à alta energia à e batterie à bassa energia, ottenendu l'ubbiettivu di "colmà i punti di forza è cumpensà e debulezze". Stu metudu evita u sprecu d'energia, equilibra a tensione di u paccu di batterie in modu più efficiente è migliora e prestazioni generali di u paccu di batterie. Tuttavia, per via di l'implicazione di circuiti di trasferimentu d'energia cumplessi, u costu di a tecnulugia di equilibramentu attivu hè relativamente altu, è a difficultà tecnica hè ancu più grande, cù requisiti più severi per a stabilità è l'affidabilità di l'equipaggiu.


Prevenzione in anticipu: "Scorta precisa" di u tester di capacità
Ancu s'è e tecnulugie di equilibramentu passivu è attivu ponu alleviare u prublema di a differenza di tensione in una certa misura è migliurà e prestazioni di l'autonomia di i veiculi elettrici, sò sempre cunsiderate cum'è "misure correttive dopu u fattu". Per capisce a salute di e batterie da a radice è prevene efficacemente e differenze di tensione, un monitoraghju precisu hè a chjave. Durante questu prucessu, u tester di capacità hè diventatu un "espertu di salute di a batteria" indispensabile.
Utester di capacità di batteriapò rilevà dati chjave cum'è a tensione, a capacità è a resistenza interna di ogni stringa di u paccu di batterie in tempu reale è cù precisione. Analizendu questi dati, pò rilevà sensibilmente e differenze di tensione potenziali in anticipu, cum'è installà un "radar d'avvertimentu" per un paccu di batterie. Cù questu, l'utilizatori ponu intervene in modu puntuale prima chì i prublemi di a batteria s'aggravanu, sia chì si tratti di aghjustà è ottimizà e strategie di carica sia di valutà l'effettu di implementazione di a tecnulugia di equilibramentu. U tester di capacità pò furnisce una basa scientifica è precisa, stroncà veramente i guasti di a batteria in u germe è mantene l'autonomia di i veiculi elettrici à un livellu ideale.
Richiesta di quotazione:
Jacqueline:jacqueline@heltec-bms.com/ +86 185 8375 6538
Nancy:nancy@heltec-bms.com/ +86 184 8223 7713
Data di publicazione: 30 di ghjugnu di u 2025