Introduzione:
Ricarica di 5 minuti cù una autonomia di 400 chilometri! U 17 di marzu, BYD hà publicatu u so sistema di "megawatt flash charge", chì permetterà à i veiculi elettrichi di caricassi cusì rapidamente cum'è u rifornimentu di carburante.
Tuttavia, per ghjunghje à l'ubbiettivu di "petroliu è elettricità à a listessa velocità", BYD pare avè righjuntu u limite di a so propria batteria di fosfatu di litiu-ferru. Malgradu u fattu chì a densità energetica di u materiale di fosfatu di litiu-ferru stessu s'avvicina à u so limite teoricu, BYD spinge sempre a cuncepzione di u produttu è l'ottimisazione tecnologica à l'estremu.

Ghjucate à l'estremu! Fosfatu di ferru di litiu 10C
Prima di tuttu, secondu l'infurmazioni publicate à a cunferenza stampa di BYD, a tecnulugia di carica flash di BYD utilizza un pruduttu chjamatu "batteria à lama di carica flash", chì hè sempre un tipu di batteria di fosfatu di litiu-ferru.
Questu ùn solu rompe a duminazione di e batterie à u litiu à alta velocità cum'è e batterie ternarie à altu nichel in u mercatu di carica rapida, ma permette ancu à BYD di spinghje di novu a prestazione di u fosfatu di ferru è litiu à l'estremu, permettendu à BYD di cuntinuà u so valore di mercatu in a strada tecnologica di e batterie à fosfatu di ferru è litiu.
Sicondu i dati publicati da BYD, BYD hà righjuntu una putenza di carica massima di 1 megawatt (1000 kW) per certi mudelli cum'è Han L è Tang L, è una carica rapida di 5 minuti pò supplementà 400 chilometri di autonomia. A so batteria "carica rapida" hà righjuntu una velocità di carica di 10 °C.
Chì cuncettu hè questu ? In termini di principii scientifichi, hè attualmente ricunnisciutu in l'industria chì a densità energetica di e batterie di fosfatu di litiu-ferru hè vicina à u limite teoricu. Di solitu, per assicurà una densità energetica più alta, i pruduttori sacrificanu una parte di e so prestazioni di carica è scarica. In generale, a scarica di 3-5C hè cunsiderata a velocità di scarica ideale per e batterie di fosfatu di litiu-ferru.
Tuttavia, sta volta BYD hà aumentatu a velocità di scarica di u fosfatu di ferru di litiu à 10 ° C, ciò chì significa micca solu chì a corrente hè guasi radduppiata, ma significa ancu chì a resistenza interna è a difficultà di gestione termica sò radduppiate.
BYD afferma chì, basendu si nantu à a pala, a "batteria di carica flash" di BYD ottimizza a struttura di l'elettrodi di a batteria di a pala, riducendu a resistenza à a migrazione di l'ioni di litiu di u 50%, ottenendu cusì una velocità di carica di più di 10 °C per a prima volta.
Nant'à u materiale di l'elettrodu pusitivu, BYD usa materiali di fosfatu di ferru di litiu di quarta generazione d'alta purezza, alta pressione è alta densità, è ancu prucessi di frantumazione à nanoscala, additivi di formula speciale è prucessi di calcinazione à alta temperatura. Una struttura cristallina interna più perfetta è un percorsu di diffusione più cortu per l'ioni di litiu aumentanu a velocità di migrazione di l'ioni di litiu, riducendu cusì a resistenza interna di a batteria è migliurendu e prestazioni di a velocità di scarica.
Inoltre, in termini di selezzione di elettrodi negativi è elettroliti, hè ancu necessariu sceglie u megliu trà i migliori. L'applicazione di grafite artificiale cù una superficia specifica più alta è l'aghjunta di elettroliti PEO (ossidu di polietilene) d'altu rendimentu sò diventate ancu cundizioni necessarie per sustene e batterie di fosfatu di litiu-ferru 10C.
In breve, per ottene scoperte di prestazioni avanzate, BYD ùn risparmia micca spese. À a cunferenza stampa, u prezzu di u BYD Han L EV equipatu cù una batteria "flash charger" hà righjuntu 270000-350000 yuan, chì hè quasi 70000 yuan più altu chè u prezzu di a so versione di guida intelligente EV 2025 (mudellu Honor 701KM).

Chì ghjè a durata di vita è a sicurezza di e batterie à carica flash?
Benintesa, per l'alta tecnulugia, esse caru ùn hè micca un prublema. Tutti sò sempre preoccupati per a qualità è a sicurezza di u pruduttu. À questu riguardu, Lian Yubo, vicepresidente esecutivu di u gruppu BYD, hà dichjaratu chì e batterie à carica flash ponu mantene una longa durata di vita ancu quandu sò caricate à velocità ultra-alte, cù un aumentu di 35% di a durata di u ciclu di a batteria.
Si pò dì chì a risposta di BYD sta volta hè abbastanza ghjusta è piena di cumpetenze, almenu senza negà l'impattu di a sovraccarica nantu à a durata di a batteria.
Perchè in principiu, a carica è a scarica rapida averanu effetti irreversibili nantu à a struttura di a batteria. Più rapida hè a velocità di carica è di scarica, più grande hè l'impattu nantu à a durata di u ciclu di a batteria. In quantu à a supercarica, l'usu à longu andà riduce spessu a durata di a batteria da 20% à 30%. Dunque, a maiò parte di i pruduttori cunsiglianu a sovraccarica cum'è opzione di carica d'emergenza.
Certi pruduttori introdurranu a sovraccarica per migliurà a durata di vita di a batteria stessa. A riduzione di a durata di vita di a batteria causata da a sovraccarica hè compensata da l'aumentu di a durata di vita di a batteria da u pruduttore, permettendu infine à tuttu u pruduttu di mantene bone prestazioni di carica è scarica in a so durata di vita prevista.
Inoltre, per ottene a "carica flash", BYD hà ancu implementatu una seria di aghjurnamenti di u sistema intornu à i difetti di e batterie di fosfatu di litiu-ferru è di tuttu u sistema di alimentazione.
Per cumpensà i difetti di e prestazioni à bassa temperatura in e batterie à u fosfatu di litiu-ferru, u sistema di "carica flash" di BYD introduce un dispositivu di riscaldamentu à impulsi per mantene e prestazioni di carica è scarica rapida di a batteria per via di l'auto-riscaldamentu in ambienti freddi. À u listessu tempu, per fà fronte à u riscaldamentu di a batteria causatu da a carica è a scarica à alta putenza, u compartimentu di a batteria hè integratu cù un sistema cumpostu di cuntrollu di a temperatura di raffreddamentu à liquidu, chì elimina direttamente u calore di a batteria per via di u refrigerante.
In termini di prestazioni di sicurezza, u fosfatu di ferru è litiu hà dimustratu torna una volta u so valore. Sicondu BYD, a so batteria à lama "flash charger" hà passatu facilmente a prova di schiacciamentu di 1200 tunnellate è a prova di collisione di 70 km/h. A struttura chimica stabile è e proprietà ignifughe di u fosfatu di ferru è litiu furniscenu torna una volta a garanzia più fundamentale per a sicurezza di i veiculi elettrici.
Affruntà un collu di buttiglia di carica
Forse a maiò parte di a ghjente ùn hà micca cuncettu di putenza à livellu di megawatt, ma hè impurtante capisce chì 1 megawatt pò esse a putenza di una fabbrica di medie dimensioni, a capacità installata di una piccula centrale solare, o u cunsumu d'elettricità di una cumunità di mille persone.
Iè, avete intesu bè. A putenza di carica di una vittura hè equivalente à quella di una fabbrica o di una zona residenziale. Una stazione di supercaricu hè equivalente à u cunsumu d'elettricità di mezza strada. Sta scala di cunsumu d'elettricità serà una sfida enorme per l'attuale rete elettrica urbana.
Ùn hè micca chì ùn ci sia micca soldi per custruisce stazioni di ricarica, ma per custruisce super stazioni di ricarica, hè necessariu rinuvà tutta a rete elettrica di a cità è di e strade. Cum'è fà ravioli specificamente per un piattu d'acitu, stu prughjettu richiede assai sforzi. Cù a so forza attuale, BYD hà pianificatu solu a custruzzione di più di 4000 "stazioni di ricarica flash megawatt" in tuttu u paese in u futuru.
4000 "stazioni di ricarica flash megawatt" ùn sò micca abbastanza. E "batterie à ricarica flash" è e vitture "à ricarica flash" sò solu u primu passu versu l'ottenimentu di "petroliu è elettricità à a listessa velocità".
Cù i progressi in a tecnulugia di i veiculi elettrichi è di e batterie, u veru prublema hà cuminciatu à spustassi versu a custruzzione di impianti elettrichi è di rete energetiche. Sia BYD sia CATL, è ancu altre cumpagnie di batterie è di veiculi elettrichi in Cina, puderanu affruntà maggiori opportunità di mercatu in questu sensu.
Richiesta di quotazione:
Jacqueline:jacqueline@heltec-bms.com/ +86 185 8375 6538
Sucre:sucre@heltec-bms.com/ +86 136 8844 2313
Nancy:nancy@heltec-bms.com/ +86 184 8223 7713
Data di publicazione: 20 di marzu di u 2025